If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След като Фиат купи Алфа Ромео е пр**ба достатъчно като уволни всички и много от технолигийте им отидоха на вятъра, така че ся няма да има нищо толкова трагично Вече всичко е ПАРИ, ПАРИ и пак ПАРИ, така че може и да е за добро. Алфа Ромео от много време не е марката, която беше, та Фиат или ФВ все тая....
Аз мисля, че много сте се превъзбудили
И Алфа 166 има врътка за фаровете, ама не е ВАГ
След 75-цата няма Алфи, а само ФИАТ-и така, че не се ядосвайте ... утре може и Орел да е
Много бързо се палите, ей!!!
Още нищо не се знае и за сега слуховете за продажбата на АЛФА са само теория (защо ли информационните агенции озаглавяват статиите си "ФВ купува Алфа?").
Преди официално от ФИАТ да обяват официално, че са получили оферта може само да се гадае...
Днес всички производители пестят от материали и АЛФА не се отличава от болшинството. Форд пак са най- зле в това отношение- примерно в S-Max, продаващ се за около 60 000 лв. по таблото има 6-7 вида платмаса, като около превключвателите има карбонови шарки, а около жабката- претопени кофички от кисело мляко.
Евентуалния трансфер на АЛФА към ВАГ си има и положителни и отрицателни страни, разумните ще се сетят какви са и едните и другите. Можем да предположим, че АЛФА ще остане спортно ориентирана марка дори и след подобна продажба.
Лично мое мнение е, че на ВАГ не им трябва още една марка, която да прави вътешна конкуренция на близки цени- остава до Голф Р, Ауди С3 и Сеат Леон Купра да се нареди Алфа Джулиета 3 QV със сходна моторизация и платформа (елентуално и цена около Голфа).
bad_bat, много точно изказване! Обаче ако предлагат Golf R, S3, Cupra и QV едновременно, ще разшират пазарния си дял. Т.е. ще прибиррат печалбата от 4, вместо от 3 от моделите в класа. Повече печалба води до повече инвестиции.
jivko7777, колега някой някога извън форумите да ти се е подигравал, че караш алфа?
Ако ВАГ купи Алфа Ромео, вероятно марката ще замести СЕАТ, а СЕАТ ще бъде продаден или спрян от производство. Алфа Ромео ще стане производител на нискокачествени напудрени малолитражки с ВАГ технологии и нескопосан носталгичен дизайн. Т.е. - няма да остане нищо от това, заради което е и е била Алфа Ромео и има хиляди почитатели, които не се интересуват дали скърцат пластмасите и дали гори много.
Положителното ще е единствено, че ще се подобри положението с дилърската мрежа и сервизите.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Ако ВАГ купи Алфа Ромео, вероятно марката ще замести СЕАТ, а СЕАТ ще бъде продаден или спрян от производство. Алфа Ромео ще стане производител на нискокачествени напудрени малолитражки с ВАГ технологии и нескопосан носталгичен дизайн. Т.е. - няма да остане нищо от това, заради което е и е била Алфа Ромео и има хиляди почитатели, които не се интересуват дали скърцат пластмасите и дали гори много.
Положителното ще е единствено, че ще се подобри положението с дилърската мрежа и сервизите.
то сега да не е по-различно, ама и всички други автомобилопроизводители май отиват на долу.
Собствениците на 159 примерно се радват на опел и холдън мотори и турско окачване. Даже с цяла наглост на амортисьорите на 159 си пише MADE IN TURKEY и това е щото талянците не са се отракали да ги праят плащайки в ориз още
сори ма това са фактите
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
И мен това най ме е дразнело винаги в тия автомобили сиреч немските! Като врътките на раховеца дето баба ми ползваще едно време!
Момци, ма вие дори не познавате изоснови всички италианки, пък ги обсъждате. 166 е също на принцип "Раховец" Ланча Капа и Ланча Тезис също, а те са от най-високия клас на италианците.......
Ми тука вече прекалявате със сектанщината. Отгоре на всичко като гледам мненията най-сектантските са от хора, които не карат Алфи а преправени Фиатове.
Сега ще обидя половината форум: 145 за много хора тук е олицетворение за Алфа, но я се замислете, има ли Алфа истинска в която да се седи като в Голф - Не. Само в 145 се седи високо, като на партийно събрание. Има ли истинска Алфа на която оборотомера да е по-малък от скоростомера? - Само 145.
Ми стига сте прекалявали с глупавите изказвания. ВАГ имат доста по-напреднали технологии от Фиат, и освен това ни се бавят с тяхното въвеждане в колите си.
ВАГ не е това което беше преди 20-25 години. Нито пък Алфа. Просто си размениха местата. Нека бъдем реалисти - в момента Ваг са пного пред Фиат.
Някои ще кажат "ма гледай кво нещо е Ферари." - Да ама в Алфа няма нищо от спортния дух на тая марка, който е вече в миналото. Преди години марката е властвала по пътищата, а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
Мен това изобщо не ме притеснява. Ако продуктът е качествен, какво значение има къде се произвежда?! Трудоемките производства се изнасят в Китай, Турция, Индия, Бангладеш и тем подобни държави с по-ниска цена на труда. В Западна Европа и Щатите се прави дизайна и се сглобяват готовите изделия. Това е тенденцията и няма нищо лошо. Ако не беше така, то 159 щеше да е още по-недостъпна като цена.
---------- Post added at 14:44 ---------- Previous post was at 14:29 ----------
...а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
По кой показател Алфа едва се мери с корейските тояги? По ускорение 0-100?! То, ако е това, не е важно. Важно е как седи на пътя, за движение направо, всеки може да сложи мощен мотор и да върви много бързо, но това не е димамика. Динамика е като дойде завой, да можеш да влезеш в него без напрежение в стомаха. Тук не само корейските, но и доста от най-добрите европейски конкуренти не могат да се сравняват с Алфа www.youtube.com
Мен това ме кефи в марката, не е и дизайна даже, а усещането за стабилност и контрол + добрите спирачки, директното управление, звукът на мотора. Надявам се, че всичко това ще си остане така и ще се развива към по-добро, което под управлението на VW не е сигурно. Тая продажба ми изглежда абсурдна.
Не знам за твоята 156-ца, ама моята сериозно недозавива Аз, като цяло, не се чувствам много стабилен в нея...
Единствената по-недозавиваща кола, която съм карал е Ситроен С3 С нея, дам ли газ, просто карам напарво, независимо накъде въртя волана...
Това всички сме го гледали. Всичко там е ОК, но това беше преди 4-5г. Оттогава почти всички конкуренти на Алфа извадиха нав модел, по-добър от предходния.
Иначе 156 като изходна точка не е по-добре от конкурентите си. Като поведение на пътя спрямо конкуренти от нейното време не впечатлява с нищо. Даже и задницата е доста литкава. А иначе по-добър контрол може да се постигне с 4х4, което в 156 липсва.
Момци, ма вие дори не познавате изоснови всички италианки, пък ги обсъждате. 166 е също на принцип "Раховец" Ланча Капа и Ланча Тезис също, а те са от най-високия клас на италианците.......
Ми тука вече прекалявате със сектанщината. Отгоре на всичко като гледам мненията най-сектантските са от хора, които не карат Алфи а преправени Фиатове.
Сега ще обидя половината форум: 145 за много хора тук е олицетворение за Алфа, но я се замислете, има ли Алфа истинска в която да се седи като в Голф - Не. Само в 145 се седи високо, като на партийно събрание. Има ли истинска Алфа на която оборотомера да е по-малък от скоростомера? - Само 145.
Ми стига сте прекалявали с глупавите изказвания. ВАГ имат доста по-напреднали технологии от Фиат, и освен това ни се бавят с тяхното въвеждане в колите си.
ВАГ не е това което беше преди 20-25 години. Нито пък Алфа. Просто си размениха местата. Нека бъдем реалисти - в момента Ваг са пного пред Фиат.
Някои ще кажат "ма гледай кво нещо е Ферари." - Да ама в Алфа няма нищо от спортния дух на тая марка, който е вече в миналото. Преди години марката е властвала по пътищата, а сега е много отзад на опашката, като по динамика едвам се мери с корейските тояги. Автоиндустрията се развива, Алфа-не. И на мен ми е тъжно, но това са фактите.
ЕвалаКак звучи от устата /клавиатурата/ на фен.
Не съм фен на ФВ ама ако купят Алфа поне ще я издърпат малко напред Алфа в момента с нищо не блести...кара на стара слава
п.с.Лелее Мерцедеса ми с врътка включва фаровете...хаха явно съм се набутал яко хаха
Comment